5 de ago. de 2011

Yeah, me too..

Então, tive um dia complicado hoje.

Tem mil pessoas estranhas na minha casa, fiquei sem internet e estou sem celular.

I wanna go home, but can't, not yet.

Novamente, confrontada com os desafios do dia-a-dia, eu resolvi buscar inspiração em mais uma fonte confiável: horoscopes.com

O meu futuro próximo é negro, mas olha como eu me encontrei na definição de Câncer (minus qualities):

Strengths:
Compassion, emotional sensitivity, fierce protection of loved ones, tenacity.
Weaknesses:
Manipulative, indirect conflict, clinging to the past, insecure, packrat.
Charismatic marks:
Medium build, round face, prominent breasts, a tendency to take charge.
Likes:
Relaxing near or in water, art, home-based hobbies, a good meal with friends, helping loved ones.
Dislikes:
Strangers, revealing of personal life, any criticism of Mom.
Best environment:
Cancer will always be most comfortable at home, close to family, familiar things, and dear friends (WANNA GO HOOOOME).

Enfim, aceito amor incondicional à distância e apoio ao meu "projeto Brigite", que leva o nome da minha futura coelhinha.

Besos,

A.

Um comentário:

Camis disse...

transforme a brigite num cat que eu apoio!